طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی ماشین آلات فرآوری کانی غیر فلزی و پودرمیکرونیزه

آسیاب سنگ شکن چکشی

آسیاب سنگ شکن چکشی

مطالعه پروژه مربوط به کارخانه های چکشی با استفاده از یک دیسک چرخشی با سرعت بالا است که تعدادی از تعداد “N” میله های چکشی ثابت شده و از طریق نیروهای گریز از مرکز خارج می شوند. ماده به داخل یا بالای مرکز تغذیه می شود و از بین می رود و بین میله های چکش و یا در برابر صفحات شکن ثابت در اطراف حاشیه چرخه استوانه ای قرار می گیرد. برای تولید بالای زغال سنگ خرد شده بهتر است از آسیاب های چکشی استفاده شود که دارای سطح تماس بالای چکش هستند. از این رو، در زمان کم، میزان تولید زغال سنگ خردایش بسیار آسان است. هدف از خرد کردن تولید زغال سنگ با اندازه کمتر از ۳mm (<3mm) و رطوبت ۱۰-۱۲٪ است. نوع آسیاب چکش استفاده می شود یک چکشینوسان برگشت پذیر با

فصل ۲ – مقدمه ای بر آسیاب چکشی

۲٫۱ آسیاب چکشی آسیاب آسیاب ضربه آسیاب با استفاده از دیسک چرخان با سرعت بالا ، که تعدادی از میله های چکشی است که توسط نیروی گریز از مرکز خارج شده است. ماده در بالا و یا در مرکز تغذیه می شود و از بین می رود و از میان میله های چکشی و یا بر روی صفحات شکن ثابت در اطراف محوطه استوانه ای محاصره می شود.

شکل ۲٫۱ خرد کن فرآیند له آسیاب چکشی توسط برخورد بین چکشی با سرعت بالا و مواد، و ویژگی های سنگ شکن چکشی در ساختار ساده آن، جیره کاهش بالا، راندمان بالا، و غیره کامپیوتر چکشی له (آسیاب چکشی) برای هر دو توسعه داده شد خرد کردن خشک و مرطوب مواد شکننده، مواد سخت متوسط ​​برای معدن، سیمان، زغال سنگ، متالورژی، مصالح ساختمانی، ساخت جاده ها و صنایع نفت و صنایع شیمیایی. ۲٫۱٫۱ ویژگی های آسیاب های خرد شده ویژگی های مواد توسط ضربه شلاق زدن به نوک انگشتان آزاد کاهش می یابد . اندازه محصول به پایان رسید توسط گیتس یا اندازه صفحه نمایش کنترل می شود. مواد را می توان به میزان زیاد به پودر دانه ای کاهش داد . ساخت فولاد کوره سنگین و سنگین. دستگاه دست راست یا چپ دست موجود است.

 

دسترسی آسان برای تعمیر و نگهداری و تغییر صفحه / گریت. ظرفیت باال و ثابت با در دسترس بودن بالا در دسترس بودن طول عمر طولانی نسبت کاهش نسبت بالا طیف گسترده ای از کاربرد جایگزینی آسان از سایش و قطعات یدکی ۲٫۲ انواع آسیاب چکشی آسیاب چکشی آسیاب چکشی آسیاب چکشی آسیاب چکشی میل آسیاب چکشی میل آسیاب چکشی ۲٫۲٫۱ آسیاب چکشی میل آسیاب شرکت فناوری پودر ارائه می دهد آسیاب های چکشی فوق العاده است که با تغییر ظاهر از ۱۰۰ مش [۱۵۰ میکرون] به ۱۰ میلی متر، با ظرافت راحت تغییر می دهد. آسیاب های بافندگی فوق العاده با سیستم جمع آوری گرد و غبار و گرد و غبار می باشد. این شرکت همچنان از آسیاب های فوق العاده آسیاب چکشی استفاده می کند. کارخانه سنگ شکن سنگ فوق العاده برای مواد شیمیایی مختلف، مواد معدنی، رنگدانه ها، زغال سنگ، محصولات کشاورزی مانند گرمی، ذرت، پوسته برنج، گرد و غبار، گیاهان آیورودا و غیره مفید است. آموزشی ویبولیتین تولید آسیاب آسیاب آسیاب برای کاهش اندازه ذرات سنگ زنی مفید است. این شرکت ارائه دهنده گیاهان تغذیه و تجهیزات و ماشین آلات پردازش علوفه است. آسیاب چکشی نیز به عنوان نوع چکشی نوسان مناسب است. این شرکت انواع مختلفی از آسیاب های چکشی مانند کارخانه های تولید کننده چکشی کامل را دارا می باشد که دارای بزرگترین صفحه نمایش ممکن است و هر دو جهت چرخش و مدل های پایین تر برای فرمول خوراک استاندارد گوشتی بر روی صفحه نمایش دیافراگم ۸ میلیمتر و قطر مواد و سوراخ ویژگی های صفحه نمایش است. آسیاب های چکشی از این شرکت با ویژگی های برجسته مانند بهترین نسبت قدرت به توان خروجی در دسترس هستند. عملیات رایگان لرزش عمر طولانی. تغییر آسان روی صفحه نمایش و چکشی۲٫۲٫۳ تجهیزات کاهش اندازه میل میل خلبان طراحی شده برای دستیابی به کمال در پاشش و به حداقل رساندن مصرف برق، نیروی کار و تعمیر و نگهداری. مواد مورد استفاده در زمین، از طریق جاذبه یا از طریق یک فیدر اتوماتیک، از محفظه خنک کننده به محفظه خرد کننده وارد می شوند. ضربات درون درام مواد را به سرعت بسیار زیاد به لایه ی دندانه ای که در نیمه ی بالای محفظه خرد کننده قرار می گیرد، سرعت می دهد. مواد توسط ضربه ضربه پودر می شود و برش به طور مداوم توسط یک دمنده گریز از مرکز توسط صفحه نمایش در قسمت پایین دستگاه اتاق خرد کننده مایع می شود و از طریق یک لوله به گردان گرد و غبار سیکلون برای کیسه زدن منتقل می شود. هوا بیش از حد از طریق بالون پنبه فیلتر می شود . اندازه ذرات را می توان با استفاده از صفحه نمایش با اندازه های مختلف متفاوت. ۲٫۲٫۴ میل میل آسیاب چکشی آسیاب با ارزش ترین تولید کننده آسیاب Mill Powder Tech Co.، Ltd. آسیاب چکشی گران قیمت برای نرمی تا سختی متوسط، غیر سخت و غیر چسبنده، مانند ذغال سنگ بتمنس، سنگ آهک و غیره، مورد استفاده قرار می گیرد. مواد با آسیاب های چکشی گران قیمت آسیاب شده عبارتند از: زغال چوب، مواد شیمیایی، خاک رس ، زغال سنگ و سنگ آهک. ویژگی های برجسته از آسیاب چکشی گران قیمت ، تنظیم اولیه با مسیر آسیاب بسته به خصوص برای خرد کردن سنگ آهک برای اهداف پخت و مورد استفاده برای سنگ زنی انواع مشابه مواد استفاده می شود. بدین ترتیب محصول محصول خروجی ۳ میلیمتر است و با شکافهای ۱۰ میلیمتر رطوبت دارد.

۳٫۱ توضیحات

 با خوراک یکنواخت در سراسر عرض روتور، مواد می شود بین سرعت بالا خرد شده، حرکت شانه ها و راهنمایی ها و دیوار سنگ زنی به ظرافت مورد نظر. جهت چرخش برگشت پذیر است که به مراقبت از لباس پوشیدن بر روی راهنمایی ها و دیوار سنگزنی می پردازد. هر دو جهت چرخش روتور می تواند توسط استارتر موتور دستیابی شود.

 آسیاب چکشی متشکل از مسکن پایین تر است که به محفظه بالایی قابل جدا شدن با دیوارهای سنگزنی (سنگ شکن) در هر دو طرف یا روتور با سلاح و راهنمایی های چکشی نوسانی متصل می شود.

 مسکن شامل ساختار ساخته شده جوش داده شده با پوشش دهنده های قابل تعویض در هر دو طرف مسکن بالا و پایین است. در قسمت پایین مسکن ۲ شماره آویزها برای مسکن بالا فراهم شده است.

 مسکن فوقانی در دو قطعه است که از طریق خط مرزی جدا می شوند . حفاظت بالای آن از طریق فلنج شیب خورده بوسیله چاقو تغذیه شده است. براکت دیوار سنگزنی تولید شده دارای آسترهای فولادی آلیاژی مقاوم در برابر سایش (سنگ زنی، گلابی) است که از طریق پیچ و مهره های بتونی چسبیده می شود. دیوار سنگزنی می تواند در بالا و همچنین در پایین از طریق اسپیندل رشته تنظیم شود.

روتور شامل شفت فولادی جعلی با دیسک های روتور نصب شده توسط کلید موازی است. بازوها را آزادانه در دیسک روتور توسط انسانهای پین روتور حالت تعلیق درآمد. برای اجرای صاف، بازو و راهنمایی هایی که دو یا سه یا چهار ردیف بین دیسک قرار می گیرند باید از همان وزن باشند. راهنمایی های مشابه وزن در هر سطر مشخص شده اند. شفت روتور در غلتک کروی بزرگ در مسکن مطالعه می شود، مهر و موم شده توسط روانکاری پر از گریس.

برای مونتاژ، آسیاب چکشی را می توان به سه قسمت تقسیم کرد. تقاطع آپارتمان فوقانی در ۲ قسمت با دیوار سنگزنی، بالشتک های جانبی. روتور با دست و پنجه های چکشی همراه با بلوک های تحمل و گیربکس. پایه پایین با پایه نگهدارنده و براکت آویز (برای باز / بستن مسکن بالا)

محل اول، خانه پایین در ساختار پایه و پس از سطح بندی مناسب است. در مورد محل بنیاد RCC محل آسیاب چکشی در بستر آماده شده است. جک پیچ را می توان برای بلند کردن و کاهش آسیاب چکشی در طول سطح. با سطح ناپیوسته بررسی کنید و بالاخره بتونه بنیاد را بچرخانید. نگه داشتن باز در بستر پایه

 روتور ثانویه با بلوک های بلبرینگ مونتاژ می شود . پس از تراز کامل مونتاژ روتور ؛ بلوک های بلبرینگ باید بچرخانند و پیچیده شوند. حالا هر دو طرف مسطح بالا را با مسکن پایینتر از طریق پین های لولایی و پیچ و مهره جمع کنید. اما اطمینان حاصل کنید که چکشی بر روی سگ های چکشی در هنگام چرخش چکشی ها، دیوار سنگی یا دیواره های جانبی را لمس نمی کند

 مواد خوراکی ۳٫۲٫۱

 زغال سنگ زغال سنگ و زغال سنگ در کارخانه های فرآوری زغال سنگ، زغال سنگ کک برای صنایع آهن و فولاد، سنگ آهک و سنگ گچ یا سایر مواد معدنی نرم تا متوسط ​​سخت و همچنین انواع مختلف نمک ۳٫۳٫ دستورالعمل عملیاتی همه پیچ و خم های آسیاب چکشی و راننده باید بررسی و محکم شود اگر شل. تنظیم برای کنترل اندازه اندازه مهم است. این شامل ۲ نوع تنظیم فاصله است.

اولا می توان از طریق حرکت پین های لولایی تنظیم کننده شکاف بالایی را انجام داد . پین لولا بر روی بلوک های کشویی در هر دو طرف دستگاه را پشتیبانی می کند. موقعیت بلوک های کشویی در مسیر راهنمای عملیات عادی در مرکز راهنمای راه است، که کارهای ما را تنظیم می کند. با پیچاندن در دیوار سنگ زنی خود را به سمت نزدیک به راهنمایی روتور، در هنگام خارج شدن از محل در مقابل است. این شکاف می تواند توسط پنجره های بازرسی در مسکن بالا بررسی شود. تنظیم پایین با استفاده از اسپیندل رشته ای و مهره است. اسپیندل از طریق مهره ای ثابت که در لولا قرار گرفته است، نصب می شود. حرکت یکنواخت اسپیندل با چرخاندن هر دو مهره به طور همزمان از طریق زنجیره ای زنجیره ای یا به صورت جداگانه برای تنظیم اولیه انجام می شود. پس از حفظ شکاف مورد نظر بین راهنمایی های روتور و دندانه های سنگزنی، موقعیت اسپیندل را با مهره قفل ثابت کنید. هنگامی که روتور به سرعت کامل می آید، دیوار سنگزنی را به آرامی و با دقت تنظیم کنید تا سر و صدای پیچ خورده فقط به دلیل نوک لمس کردن دیوار تنظیم شود. اما اسپیندل باید به عقب برگردد تا نیاز به شکاف داشته باشد. شکاف را می توان از طریق پنجره های بازرسی در مسکن پایین بررسی کرد. جریمه محصول با دیوار شیب دار نزدیک به راهنمایی های چکشی در حال اجرا در پایین و در سمت چپ گسترده تر به دست می آید. قبل از شروع کارخانه اطمینان حاصل کنید که کارخانه از مواد خارجی یا مواد خوراکی آزاد است. تغذیه می تواند زمانی شروع شود که روتور به سرعت کامل خود برسد و هموار شود. هزینه باید در عرض عرض روتور باشد. مواد خوراکی باید از آهن ترشحات یا مواد غیر قابل انجماد آزاد باشد. آسیاب چکشی باید بدون لرزش و سر و صدا اجرا شود. در صورت هرگونه سر و صدای ناگهانی، این نشان دهنده وجود یک اندازه بزرگ مواد خارجی یا آهن دروغی است. با این نویز همچنان به کار خود ادامه ندهید زیرا آسیاب را آسیب خواهد دید. آسیاب چکشی است به ارمغان آورد به استراحت و تمیز. در صورتی که بعد از توقف کامل، آسیاب بررسی شود. قطعات آسیب دیده باید بلافاصله تغییر داده شوند. ۳٫۴ طراحی آسیاب گلوله ای یک وسیله تحویل برای معرفی مواد به زمین از طریق چکشی ها استفاده می شود. یک روتور شامل یک سری از دیسک های ماشین بر روی شفت افقی انجام این کار است. – چکشی آزاد نوسانی که از میله های موازی با شفت و از طریق دیسک های روتور به حالت تعلیق درآمده است . چکشی عملکردهای مواد تشکیل دهنده را به منظور کاهش اندازه ذرات خود انجام می دهد. – یک صفحه ی سوراخ شده و یا محصول گرانش و یا خشکشده توسط هوا. اعمال برای اندازه گیری اندازه ذرات آسیاب چکشی برای اطمینان از ذرات اندازه حداکثر مش مشخص است.

شکل ۳٫۱ میل آسیاب چکشی ۳٫۴٫۱ مواد طراحی فیدر به وسیله یک فیدر ورن متغیر به مسیرهای چکشی ها معرفی می شوند. این نوع فیدر می تواند آن را توسط کنترل کننده برنامه ریزی شده به موتور اصلی موتور آسیاب چکشی می شود. سرعت عملیاتی فیدر برای نگهداری بار الکتریکی بهینه موتور اصلی کنترل می شود. ۳٫۴٫۲ طراحی صفحه نمایش مقدار سطح باز در صفحه شکن چکشی اندازه ذرات و بهره وری سنگ شکن را تعیین می کند. صفحه نمایش باید برای حفظ یکپارچگی آن طراحی شده و بیشترین میزان باز بودن را فراهم کند. بازه های سوراخ (سوراخ) که در یک الگوریتم شیب درجه ۶۰ هم تراز شده است، بهینه سازی منطقه باز را در حالی که حفظ قدرت صفحه نمایش. این روش ۴۰ درصد ناحیه باز با استفاده از سوراخهای ۳٫۲ میلیمتری (۱/۸ اینچ) در مراکز ۴/۸ میلیمتر (۳/۱۶ اینچ) ایجاد خواهد شد.

شکل ۳٫۲ صفحه نمایش degin تولید کنندگان خوراک نیاز به توجه خاص نسبت مساحت صفحه نمایش باز به اسب بخار به. نسبت توصیه شده برای دانه ها می تواند ۵۵ سانتی متر مربع (۸-۹ سانتی متر مربع) در هر اسب بخار باشد (Bliss، ۱۹۹۰). مساحت ناحیه آزاد به ازای هر اسب بخشی، باعث تولید گرما می شود. هنگامی که حرارت تولید شده بیش از ۴۴C تا ۴۶C (120-125F)، ظرفیت ممکن است تا ۵۰ درصد کاهش یابد. حذف مواد اندازه از آسیاب چکشی یکی از ویژگی های مهم طراحی است. خروجی مناسب مواد، نه تنها کارایی عملیات، بلکه اندازه ذرات را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. هنگامی که نسبت صحیح مساحت صفحه به اسب بخار مورد استفاده قرار می گیرد و فاصله مناسب بین چکشی ها و چهره صفحه نمایش حفظ می شود ، بیشتر ذرات به درستی اندازه می شوند تا به موقع از صفحه خارج شوند. اندرسون (۱۹۹۴) ذراتی را که از طریق سوراخهای صفحه عبور نمی کنند، ذکر می کند، بخشی از یک بستر سیال از ماده که توسط چرخش با سرعت بالا چکشی ها در امتداد روی صفحه نمایش می گیرد، تبدیل می شود. همانطور که این ذرات در برابر صفحه نمایش و مالش هر اندازه آنها دیگر به طور مستمر توسط فرسایشی کاهش می یابد. این کاهش اندازه بیش از اندازه، منفی است. انرژی در تولید گرما هدر رفته است، میزان تولید محدود است و ذرات بسیار کوچک می شوند. ۳٫۵ Hammer Design Hammer در داخل کارخانه آسیاب چکشی مورد استفاده قرار می گیرد تا مواد تشکیل دهنده سرشار از ذرات کوچکتر را تحت تأثیر قرار دهد و برای ترکیب و استفاده مجدد در خوراک مناسب تر باشد. چکشی در محدوده وسیعی از پیکربندی ها، اشکال، چهره و مواد موجود است. چکشی در دسترس است به عنوان تک و یا با دو سوراخ، با دو سوراخ اجازه می دهد که چکشی استفاده می شود دو بار به عنوان سایش

انجام می شود به یک سر چکش؛ چکشی ها را می توان چرخانده و دومین بار استفاده می شود. این سوراخ بر روی یک میله درون آسیاب چکشی قرار می گیرد و نوسان می کند تا به مواد ضربه بزند. طراحی چکشی از آسیاب چکشی به وسیله پارامترهای عملیاتی مانند سرعت روتور، اسب بخار موتور و منطقه باز در صفحه تعیین می شود. طراحی و قرار دادن چکمه بهینه، حداکثر تماس با ماده خوراکی را فراهم می کند. آسیاب چکشیکه در آن سرعت روتور تقریبا ۱۸۰۰ دور در دقیقه است، باید با چکشی هایی که حدود ۲۵ سانتی متر (۱۰ اینچ) طول، ۶٫۳۵ سانتیمتر (۲٫۵ اینچ) عرض و ۶٫۴ میلیمتر (۰٫۲۵ اینچ) ضخامت دارد استفاده کنید. برای یک سرعت روتور حدود ۳۶۰۰ دور در دقیقه، چکشی ها باید ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر باشد (۶-۸ اینچ طول، ۵ سانتیمتر (۲ اینچ) عرض و ۶٫۴ میلیمتر (۰٫۲۵ اینچ) ضخامت دارد. تعداد چکشهای مورد استفاده برای آسیاب چکشی از ۱۸۰۰ دور در دقیقه، باید ۱ برای هر ۲٫۵ تا ۳٫۵ اسب بخار، و برای ۳۶۰۰ دور در دقیقه، یکی برای هر ۱ تا ۲ اسب بخار. چکشی باید متعادل و مرتب بر روی میله های به طوری که آنها یکدیگر را دنباله نیست. فاصله بین چکشی و صفحه نمایش باید ۱۲ تا ۱۴ میلی متر (~ ۱/۲ اینچ) برای کاهش اندازه دانه غلات باشد. سرعت یا سرعت نوک چکشی ها برای کاهش اندازه مناسب است. سرعت نکته سرعت چکشی در نوک یا لبه آن دورتر است . به دور از روتور و از ضرب سرعت چرخش منبع درایو (شفت دور در دقیقه) توسط دور از قوس نوک چکشی محاسبه فرمول زیر را ببینید: ۳٫۵٫۱ محاسبات خوراک در هر دقیقه = (π D × دور در دقیقه) ÷ ۱۲ در D = قطر در اینچ RPM = سرعت در هر دقیقه π = ۳٫۱۴ فوت

 

شکل ۳٫۳ آماده چکشی طیف مشترک از سرعت نوک دیده می شود در آسیاب چکشی است که معمولا در محدوده بین ۵۰۰۰ و ۷۰۰۰ متر / دقیقه (~ ۱۶۰۰۰ و ۲۳۰۰۰ فوت در دقیقه). زمانی که سرعت نوک تجاوز ۲۳،۰۰۰ فوت در دقیقه، در نظر گرفتن دقیق باید به طراحی آسیاب چکش، مواد مورد استفاده در ساخت و ساز آن، و ساخت تمام اجزای داده شده است. به سادگی تغییر سرعت چرخش منبع درایو یک روش توصیه شده برای افزایش سرعت چکشی بیش از ۲۳۰۰۰ فوت در دقیقه نیست. ضربه نیروی اولیه ای است که در آسیاب های چکشی استفاده می شود. هر چیزی که باعث ایجاد یک برخورد بین یک چکشی و یک هدف می شود؛ بزرگ شدن برخورد را افزایش می دهد؛ و یا بهبود می بخشد مواد را دور در کاهش اندازه ذرات فراهم می کند یک مزیت است. قدر از برخورد می تواند تشدید با افزایش سرعت از چکشی. ۳٫۶ جایگزینی اقلام پوشیدن • • • آرشیو اطلاعات در مسکن بالا پیچ و مهره از پیوستن به زوال خوراک و مسکن بالا بخر و ببر پیچ و مهره دو نیمه مسکن بالا و پیوستن به مسکن بالا و پایین. همچنین جدا حلقه مهر و موم احساس از مسکن بالا. • در حال حاضر این دو نیمه مسکن فوقانی را می توان با استفاده از براکت لولا کج. در جای قطعات این نیمه به توسط پروب پشتیبانی می شود. در این موقعیت سنگ زنی صفحات نشدنی و آستر را می توان جایگزین.

فصل – ۴ ۴ . روانکاری و تعمیر و نگهداری از بلبرینگ مراجعه نقاشی برای تحمل مونتاژ و به شدت زیر آموزش به عنوان در هر برنامه روانکاری. این است که برای به شدت به دنبال . بلوک های باربری ها پر شده است با گریس در آثار ما برای نزدیک به ۴ هفته طول بکشد. با این حال، گریس قبل از راه اندازی آسیاب چکشی را بررسی کنید. در مورد ماشین بود بیکار برای یک مدت طولانی پشت تحمل برای هر شکل زنگ و اقدام لازم برای حذف آن. آلیاژهای دخمه پرپیچ و خم می شود پر از گریس تمام وقت. در حالی که لیز کننده، به چرخش شفت به طوری که چربی لازم است می شود تا همه حاشیه پر شده است. آلیاژهای شش ماه دخمه پرپیچ و خم بسیار هستند، می شود شسته از گریس قدیمی و پر از گریس های تازه است. برای این کار به این ترتیب، باز کردن پوشش می دهد و تمیز با بنزین یا نفت سفید. هر دو سال از عمل بلوک بلبرینگ اشاره به برچیده شود . تمام قطعات و یاطاقان کاملا تمیز و بررسی می شود. دوباره سوار با گریس تازه است. خیلی خیلی گریس گرم کردن تحمل در حالی که در حال اجرا. در طول اولیه دوره بررسی مقدار با باز کردن پوشش می دهد. پاک کردن نیست چربی از نوک پستان پس از لیز کننده چرخه پایان رسیده است. پاک کردن گریسخور تمیز قبل از لیز کننده. بسته به شرایط محلی برنامه روغن کاری ممکن است مجبور به تجدید نظر در مشورت با خدمات مهندس از تحمل تولید کننده. نکته لولا بالای سنگ زنی براکت دیوار است که باید تمیز و روغن هر ۱۲ ماه.